רפואות וסגולות לרוח, לנפש ולגוף

איך להחזיר את הזרימה של הכספים לחייכם?

רובי יהודה

רובי יהודה

ידוע מזה זמן רב שחיינו משתנים וזורמים לפי העונות ומצב הירח. 🌖
הירח משפיע על תנודת הגאות והשפל של המים במעגליות.
וכמו בטבע, לכל אחד מאיתנו יש מעגל אישי 🎡 שכולל זמנים של גאות וזמנים של שפל ויש להם מחזוריות: במערכות יחסים, ברגשות, בדפוסי שינה, בכסף ועוד.
אז איך נתמודד עם מחזוריות של כספים, במיוחד כאשר אנחנו בשפל ?
👈🏻 אם אתם בימים שבהם כסף נכנס
הכל בסדר –אלו ימים נהדרים בשבילכם, 💵 אך זכרו לשלוט בתודעתכם ולא לחבל בזרימה שלכם.
יש אנשים שכאשר הם מאוד עסוקים, הם מייחלים להאטה ולשקט, לכן הם “משדרים” את התודעה הזאת ליקום ותוך שבוע-שבועיים, הם מוצאים את עצמם מקבלים האטה בהכנסות ומופתעים ‘למה זה קרה לי?…’
בזמנים כאלו אני מציע; לשמור על תודעה של הודיה, אך עם רצון לקבל עוד –אמרו: “תודה ייקום על הטוב, אבל עוד, אני מוכן/ה לקבל עוד” . 🙏🏻 לא לומר רק “תודה” וזהו, כי אז אתם מצהירים שקיבלתם מספיק ואתם סוגרים את השער לשפע עתידי.
בימים של זרימה, המשיכו את עבודות המיגנוט האנרגטי, שימרו על מנועי היצירתיות גבוהים.השתמשו בחומרים כמו: “אבן שואבת”, “כסף מהיר”, “אריה זהב” וכד’.
כסף הוא החלפת ערך, אנשים יחליפו כסף, תמורת הערך שאתם מציעים להם.
העניקו צבע לאנרגיה של רווחה כלכלית, התרכזו בצבע הזה ותנו לאנרגיה להתפשט בתוככם ואף מחוץ לכם, לעולם.

👈🏻 אם אתם בימים שבהם יותר כסף יוצא מאשר נכנס, ↩️ הימנעו מלהיכנס לדיכאון ולחוסר ביטחון בתקופות אלו…
הזכירו לעצמכם, שימים בהם מוציאים כסף הם זמניים בלבד, אחרי כל ירידה יש עליה והזדמנות חדשה.
שפע קשור לאנרגיה החיונית שלנו, אם אתם ממוקדים רק בלתת מעצמכם למטלות שאתם “חייבים” לעשות, אבל אין לכם זמן להזין את עצמכם בחוויות שגורמות לכם להרגיש טוב, אז אתם תראו את זה, כהשתקפות בכספים שלכם, כסף יברח לכם מבין האצבעות. לא משנה כמה אתם מרוויחים או כמה תצמצמו הוצאות, תמיד תוציאו יותר כסף ממה שתקבלו.
מכיוון שאתם לא מזינים את עצמכם באנרגיה חיובית. התודעה שלכם ממוקדת רק במה שאתם “חייבים לעשות” ולכן אתם יוצרים לעצמכם חובות.
עשו משהו כייפי למען עצמכם בזמנים כאלו – כל יום מצאו משהו קטן שמזין את הנפש שלכם, בכדי להחזיר את הזרימה ולהפוך את היום שלכם ליותר חיובי. לכו לים, למכון כושר, תעשו מדיטציה, שחקו עם הילדים, קנו לעצמכם משהו קטן שרציתם מזמן, קיראו ספר טוב, סדרו את הארון או את הגינה. הקפידו לשרוף קטורת “שומר הכסף” ולמרוח את השמן “כסף מהיר “. קצת קסם ירים את רוחכם ויעזור לכם לעבור את הימים שבהם כסף יוצא.

👈🏻 אם אתם בימים בהם כסף יוצא ולא נכנס בכלל-יכולים לסמן חסימה ועכבות אנרגטיות 🖐 חסימות יכולות להיות נפשיות, רגשיות, גופניות וכד’
זה הזמן לשרוף קטורת “המפתח”, או “שלמה המלך”, או ” חלטת תטהיר”, בכדי לגרש כל תקיעות, או שליליות שחוסמים אתכם. זהו גם זמן טוב להתבונן בסגנון החיים שלכם ולמצוא מה גורם לחסימה שלכם ומה אתם יכולים לעשות בנידון?
לפעמים החסימות נוצרות על ידכם ולפעמים נוצרות על ידי אנשים/ מצבים מבחוץ.
יש חסימות שאפשר להעלים תוך שניות ויש כאלו שיותר קשה להיפטר מהן, כמו קומפלקסים של של כעס או ייסורים שגרמו לתקיעות, או בן/ או בת זוג שכל הזמן מוצאים כספים מהחשבון שלכם, מבלי להתחשב בכם.
מומלץ שתשתמשו בקטורת “חלטת תטהיר” (הרבה אנשים חוו ניסים בעזרתה), קטורת “שלמה המלך”, או קטורת “המפתח”… תיוועצו בי או באנשי מקצוע, בכדי לזהות בדיוק את החסימה שלכם ולשחרר אותה.

👈🏻 אם אתם בימים שבהם כסף לא נכנס ולא יוצא –אלו תקופות מוזרות, שמסמלות שיש לכם אי בהירות, לגבי מה שאתם באמת רוצים מהחיים, שאתם לא ברורים לגבי החזון שלכם.
בימים אלו, בחרו רק עשייה שעושה לכם טוב, חשבו איפה אתם רוצים להיות בעוד חצי שנה, שנה, שנתיים ובנו לכם לוח חזון בהתאם.
במקום להיצמד לספה מול הטלוויזיה או לשכב במיטה כל היום, הצטרפו לעמותות, להרצאות ולסדנאות, צאו למוזיאונים או לטיולים בטבע, נסו למצוא מקורות מעצימים להשראה שיובילו ליצירת חזון חדש.
עליכם לכתוב סיפור חדש לחייכם, סיפור בו אתם חלק מהעולם ולא נפרדים ממנו,
סיפור של מנצחים, בו אתם מאושרים, מרוויחים ותורמים לאחרים.
בתקופות שכאלה, טוב לשרוף את קטורת “המפתח” או “פותח שער” או לעשות שטיפות עם החומר האנרגטי “פותח כל סגור” ולפתוח את הדלתות לברכה להגיע אליכם.
✨ ככל שתעבדו נכון אנרגטית, כך יהיו לכם פחות ימים שבהם כסף ייצא ויותר ימים שבהם כסף יכנס .
בהצלחה.
שלכם,
רובי ארומתרפיה-
רפואת האמהות שלנו
054-2494610

אהבתם את הפוסט?  שתפו אותו עם החברים 😊

פוסטים אחרונים

רבי דוד יחיא יוסף צארום
רובי יהודה

המרפא רבי דוד יחיא יוסף צארום

אחד מגדולי המקובלים ופותחי־הגורלות היה רבי דוד יחיא יוסף צארום, אשר היה גדול בתורה.מכיוון שרבני ירושלים נמנעו מלצרפו לבתי הדין שלהם, החליטו מנהיגי הקהילה התימנית

קרא עוד く
מאל איירה אוויר רע
רובי יהודה

מאל איירה- אוויר רע שתופס באדם

מאז ימי קדם, אולי מימי משה רבנו, מקובל לחשוב שמגיפות ומחלות רבות מועברות דרך האוויר.אחד הפחדים הבריאותיים הכי גדולים ברפואה המסורתית, היה הפחד מהקור שחודר

קרא עוד く

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טופס יצירת קשר

המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה.

דילוג לתוכן